حمایت 20 میلیون تومانی بنیاد از دانشکده کارآفرینی در روزهای کرونایی

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد حامیان از محل صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری دانشگاه، مبلغ ۲۰ میلیون تومان در روزهای کرونایی به دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران اهداء کرد.    

 مبلغ اهدائی بنیاد صرف ساخت و تجهیز دانشکده مذکور خواهد شد.

طرح تأسیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ به تصویب هیأت امنای دانشگاه تهران رسید و این دانشکده در زمان تاسیس نخستین دانشکده کارآفرینی در ایران و خاورمیانه به حساب می آمد. 

خیرین نیک اندیش می توانند برای حمایت از دانشکده کارآفرینی، از طریق مشارکت در بورسیه دانشجویی، مشارکت در پروژه تکمیل ساختمان دانشکده و مشارکت در طرح ایران کارآفرین اقدام نمایند. 

بنیاد حامیان دانشگاه تهران، از خیرین نیک اندیش درخواست دارد با توجه به این ایام و لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی، برای پرداخت مبالغ حمایتی خود به صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی http://localhost/actest نسبت به حمایت از آینده سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام نمایند. 

 هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک اندیش، فـارغ از نـوع و مقـدار آن، الهـام بخـش آغـاز فصلـی جدیـد در آفرینـش آینـده روشـن بـرای جوانـان کشـور عزیزمـان خواهـد بـود

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید