بورسیه 5 دانشجو توسط استاد تمام دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، عنوان بورسیه آقای دکتر یعقوب قلی پور، به ۵ دانشجو متقاضی دانشگاه تهران تعلق گرفت.  

دکتر یعقوب قلی پور استاد تمام دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تهران و خیرنیک اندیش دانشگاه، مولف چندین کتاب در حوزه عمران و مهندسی سابقه معاونت اداری و مالی پردیس دانشکده های فنی( سال ۹۰ تا سال ۹۵)، رئیس دفتر فنی پردیس دانشکده های فنی( سال ۹۰ تا سال ۹۵) و مدیر گروه پژوهشی بهینه سازی مهندسی (سال ۹۲ تا سال ۹۸ ) را در کارنامه دارد.  

این خیر نیک اندیش پیش از این نیز در سال ۱۳۹۴ ساخت مسجد پردیس شماره ۲ دانشکده های فنی را با تمام هزینه های آن بر عهده گرفت. 

لازم به ذکر است که، طرح حمایت از دانشجویان متقاضی دانشگاه تهران در راستای فراهم نمودن شرایط مناسب تر برای ایشان با حمایت خیرین نیک اندیش توسط بنیاد حامیان دانشگاه تهران ایجاد گردید. به همین سبب، دانشجویان مستعد دارای مشکلات اقتصادی، که توسط مرکز مشاوره دانشگاه تهران یا معتمدین منتخب بنیاد معرفی می شوند ماهانه به مبلغ ۲ میلیون ریال به مدت ۱۰ ماه در هر سال تحصیلی جایزه تحصیلی دریافت می کنند.   

در همین راستا، بنیاد حامیان دانشگاه تهران از خیرین نیک اندیش درخواست دارد با توجه به این ایام و لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی، برای پرداخت مبالغ حمایتی خود به صندوق نیکوکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://bonyadut.com/  نسبت به حمایت از آینده سازان کشور و اعتلای علم و دانش، اقدام نمایید. 

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک اندیش، فـارغ از نـوع و مقـدار آن، الهـام بخـش آغـاز فصلـی جدیـد در آفرینـش آینـده روشـن بـرای جوانـان کشـور عزیزمـان خواهـد بـود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید