حمایت بانک ملت از ۱۰۰ دانشجوی متقاضی

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بانک ملت همچون سال‌های گذشته، از ۱۰۰ دانشجوی متقاضی بورسیه در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ حمایت مالی می‌کند.

گفتنی است این بانک از سال ۱۳۹۶ هر ساله ۱۰۰ نفر از دانشجویان متقاضی دانشگاه را تحت حمایت خود قرار داده و ماهیانه مبلغ دو میلیون ریال به‌عنوان کمک هزینه تحصیلی به‌حساب آنان واریز کرده بود.

بانک ملت در سال ۱۳۵۸ از ادغام چند بانک تشکیل شد. این بانک علاوه بر انجام وظایف خود در حوزه اقتصاد، به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به‌عنوان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر می‌نگرد لذا فعالیت‌های این حوزه را با پذیرش کامل و داوطلبانه انجام می‌دهد و در سال‌های اخیر تلاش نموده است که فعالیت‌های خود را از تمرکز صرف بر امور خیریه و بشردوستانه به سایر حوزه‌های مورد نیاز جامعه نیز تسری دهد.

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک‌اندیش و نیک‌نهاد، چه کوچک چه بزرگ، بی‌شک دریچه‌ایست بسوی فردایی روشن که جوانان امروز تحت حمایت شما، بخشی از سازندگان آن فردایند. بذری را که امروز به مهر می‌کارید، فردا به غرور و سرور خواهید دروید.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://bonyadut.com/  نسبت به حمایت از آینده‌سازان کشور و ارتقای علم و دانش، اقدام فرمایید.

اخبار مرتبط:

حمایت از ۵۰ دانشجوی متقاضی دانشگاه توسط بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد

بورسيه ۵۰ دانشجوی برتر مقطع كارشناسی توسط انتشارات مبتكران

بورسيه ۱۰۰ دانشجوی برتر مقطع کارشناسی توسط گروه صنعتی گلرنگ

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید