هانیه نیکخواه دانشجوی افتخارآفرین ۵ دوره بورسیه برتر بنیاد حامیان: در جمع‌های دوستانه از امکانات بنیاد می‌گفتم.

هانیه نیکخواه دانشجوی افتخارآفرین ۵ دوره بورسیه برتر بنیاد حامیان دانشگاه تهران است. او اکنون با سهمیه استعداد درخشان در مقطع کارشناسی‌ارشد پذیرفته شده است. نیکخواه در گفت‌وگو با خبرنگار بنیاد حامیان، از تاثیر بورسیه در زندگی تحصیلی خویش و پیشنهاداتی برای خیرین نیک‌اندیش دانشگاه تهران می‌گوید که مشروح آن‌ را در ادامه ‌می‌خوانید:

لطفا خودتان را معرفی کنید.

هانیه نیکخواه ورودی سال ۹۴ رشته مهندسی صنایع مبلمان و دکوراسیون داخلی هستم.

نحوه آشنایی شما با بنیاد حامیان چگونه بود و در چه سال و چه ترمی بورسیه شدید؟

من در سال ۹۵ و ترم سه فراخوان بورسیه بنیاد را از یکی از کانال‌های ارتباطی دانشگاه دیدم و چون در ترم‌های اول و دوم معدل بالایی را کسب کرده‌ بودم ثبت‌نام کردم و تا پایان دوره کارشناسی بورسیه بنیاد را داشتم.

بورسیه بنیاد حامیان چه تاثیری در زندگی تحصیلی و دانشجویی شما داشته‌است؟

با توجه به علاقه‌ای که به حوزه روانشناسی دارم، آقای اسکینر (از بزرگ‌ترین روانشناسان دنیا) معتقد است که انسان‌ها در طول زندگی فارغ از هر نقش و سنی که دارند، به یک سری از تقویت‌کننده‌های مطلوب برای ادامه روند مثبت خود نیاز دارند و اگر این امر در زمان تحصیل باشد، پاداش‌ها نقش اساسی دارند. جایزه تحصیلی بنیاد باعث شد تا من به روند مطالعه‌های خودم ادامه دهم. همچنین در جمع‌های دوستانه، از امکاناتی که بنیاد در اختیار دانشجویان بورسیه قرار می‌داد صحبت می‌شد و سبب شد تا دوستان من نیز سالیان بعد با من همراه شده و با کوشش و تلاش خود بورسیه اخذ کنند.

چه پیشنهاداتی در راستای حمایت از دانشجویان بورسیه دارید؟

به نظر من الان دغدغه بیش‌تر دانشجویان مسئله کار و آینده شغلی است. البته بنیاد هم چند سالی است که به این امر توجه کرده است. خیلی بهتر است اگر بنیاد بتواند با خیرین بستری را فراهم کند تا با بهره‌گیری از استعداد و توانایی‌های دانشجویان، شرایط بهتری را برای اشتغال دانشجویان مهیا سازد.

به عنوان سوال آخر، چه صحبتی با دانشجویان دارید؟

دانشجویان باید قولی به خودشان بدهند تا تمام تلاش خود را در هر کاری و هر درسی انجام دهند تا بهترین شوند و نتایج خوبی بگیرند. این سبب می‌شود بعد‌ها با قبولی در مقاطع بالاتر، رضایت خاطری از خود داشته باشند و شغل مطلوب خود را پیدا کنند.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران برای خانم هانیه نیکخواه آرزوی موفقیت و کامروایی داشته و از اینکه وقت گران‌بهای خود را در اختیار ما قرار داده‌اند کمال سپاس‌گزاری را دارد.

با راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست‌های دانشجویان بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران، از این پس دانشجویان محترم می‌توانند از این سامانه برای ثبت تیکت و درخواست‌های مربوط به بورسیه بنیاد حامیان و دریافت گواهی بورسیه در صورت لزوم، به آدرس https://bonyadut.com/darkhasthaye-man/ مراجعه و بعد از ثبت نام وارد پنل کاربری خود شده و درخواست خود را ثبت نمایند.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید