برگزاری مسابقه جدید و خلاقانه دانشجو و طبیعت

مسابقه

به گزارش روابط عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران، به نقل از روابط عمومی بنیاد حامیان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، مسابقه دانشجو و طبیعت به مناسبت روز جهانی زمین از ۴ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد .

داوری این مسابقات با حضور جمعی از استادان محترم و علاقه‌مند به محیط زیست دانشکده در تاریخ ۱۳ خرداد ماه و پس از نماز ظهر و عصر و با همراهی دانشجویان انجام شد .هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی و آشتی با طبیعت و تقویت حس مسئولیت‌پذیری محیط زیستی در بین دانشجویان بود که با استقبال نسبتا خوبی از طرف مسئولان بنیاد حامیان دانشکده دامپزشکی مواجه شد. دانشجویان نیز از برگزاری این طرح که جوایز نسبتا خوبی برای آن در نظر گرفته شد استقبال کردند.  در این میان برخی از همکاران نیز در کنار دانشجویان اقدام به احداث باغچه‌های کوچکی برای ترمیم بخشی از فضای باز دانشکده کردند.

این فعالیت فوق برنامه فرهنگی علاوه بر تقویت حس همکاری گروهی در بین دانشجویان با هدف حساس سازی دانشجویان به مسائل محیط زیست و حفظ پوشش گیاهی در یک فرایند یک ماهه، شور و شعف قابل تحسینی را در بین برخی از دانشجویان و همکاران دانشکده رقم زد.

تجربه آشنایی با گونه‌های گیاهی مناسب جهت کاشت در محوطه باز دانشکده، نحوه کاشت و داشت آنها و همچنین اید‌ه پردازی های خلاقانه دانشجویان با موضوع دامپزشکی از جمله نقاط عطف و قابل تقدیر این فعالیت فرهنگی – محیط زیستی بود که در دانشکده شاهد آن بودیم. همچنین همکاری و همراهی برخی از استادان با دانشجویان در اجرای پروژه درست کردن باغچه‌ها از جمله حواشی قابل توجه این برنامه زیبا محسوب می‌شد.

برندگان مسابقه:

 

مقام اول: باغچه قوی وحشی، سرگروه خانم مهدیه افسونگر

مسابقه

مقام دوم: باغچه گربه، خانم دیانا صداقت‌نیا

مسابقه

مقام سوم، باغچه طاووس، سرگروه بهاره بهشتی

مقام چهارم، باغچه ماهی، سرگروه نرگس گل خطیری


مقام پنجم: باغچه پنجه، سرگروه مهرآسا شیخ اسماعیلی

مقام ششم: باغچه خورشید، آینا عظیم‌زاده

برای خواندن مطالب بیش‌تر و جذاب‌تر و همراهی با ما در راستای ساختن بنیادی نیک و مستحکم برای دانشگاه و پیش‌بردن مرزهای علم، سایت و صفحات بنیاد حامیان دانشگاه تهران در فضای مجازی را دنبال نمایید.

برای ورود به صفحه جایزه حمایتی تحصیلی بنیاد حامیان:          کلیک کنید     

برای ورود به صفحه آپارات بنیاد حامیان:                               کلیک کنید     

برای ورود به کانال تلگرام بنیاد حامیان:                                  کلیک کنید     

برای ورود به صفحه اینستاگرام بنیاد حامیان:                          کلیک کنید    

برای ورود به کانال واتساپ بنیادحامیان:                                کلیک کنید

 

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید