حمیدرضا نائبی خیّر همیار دانشگاه تهران

حمیدرضا نائبی از همیاران کارمند صندوق نیکوکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران و فارغ‌التحصیل مهندسی کشاورزی است که در گفت‌وگوی خود با خبرنگار بنیاد حامیان دانشگاه تهران از زندگی خود می‌گوید.

لطفا خود تان را معرفی کنید.

من حمیدرضا نائبی کارمند رسمی دانشگاه تهران و فارغ‌التحصیل مهندسی کشاورزی با ۲۹ سال سابقه کار هستم.

نیت شما از اینکه خیر دانشگاه تهران شده‌اید، چه بود؟

سهیم بودن در پیشبرد اهداف مقدس بنیاد حامیان دانشگاه و ترویج مشارکت کارمندان دانشگاه در این امر خیر و جذب خیرین بزرگ از داخل و خارج دانشگاه و در نهایت اعتلا و توسعه دانشگاه تهران در تربیت نیروهای متخصص و آینده‌ساز کشور عزیزمان ایران اسلامی مشوق من برای حمایت از دانشگاه بوده است.

در خصوص بنیاد حامیان دانشگاه تهران و فعالیت کلی آن چه نظری دارید؟

من نگاه بسیار مثبتی به بنیاد حامیان دارم و فکر می‌کنم این بنیاد در راستای اعتلای دانش و دانشگاه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

آیا تمایل دارید که همکاران خود را به انجام کار خیری در دانشگاه تهران دعوت کنید؟

بله من تقریبا از سال‌های اول فعالیت بنیاد حامیان سعی کردم حداقل با وقت و فکرم حامی بنیاد بوده باشم و در جذب کارمندان برای عضویت در صندوق نیکوکاری بنیاد به‌عنوان امین کارمندان و رئیس شورای صنفی مرکزی کارمندان دانشگاه طی ۵ سال (از دی ماه ۱۳۹۲ لغایت بهمن ماه ۱۳۹۷) بسیار موثر بودم و در جلسات هم‌اندیشی با مسئولین محترم بنیاد همیشه با افتخار مشارکت کرده‌ام.

نقش حمایتی خیرین دانشگاهی را در توسعه و اعتلای علم چگونه ارزیابی می‌کنید؟

می‌تواند بسیار موثر باشد چون همیشه استعدادها و مغزهای متفکری در بین دانشجویان وجود داشته و دارد که به علت مشکلات مالی و نداشتن حامی و پشتیبان از ادامه تحصیل یا تبدیل ایده‌های نوآورانه خود به محصول و خلق ثروت برای کشور محروم شده و در ادامه راه و بدون نتیجه‌گیری متوقف شده‌اند. در چنین مواقعی با حمایت خیرین فرهیخته و اندیشمند حامی دانشگاه می‌توان از چنین دانشجویانی حمایت مادی و معنوی به عمل آورد تا بتوانند از حداکثر توان فکری و علمی خود در به ثمر رساندن ایده و خلاقیت نوآورانه خود بهره‌مند گردند و در نهایت چرخ صنعت بر پایه علوم دانشگاهی بچرخد و منجر به توسعه علمی و اقتصادی در صنعت کشور عزیزمان گردد.

به عنوان آخرین سوال، چه توصیه‌ای به دانشجویان دانشگاه تهران دارید؟

این جانب به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ دانشگاه تهران همیشه خواستار جذب نخبگان و دانشجویان هدفمند و با انگیزه در دانشگاه تهران هستم و بعلا‌ه خواهان این هستم که دانشجویان علوم انسانی با مراکز تخصصی و کاربردی در جامعه و هم‌چنین دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی با مراکز تولید و صنعت کشور در هنگام تحصیل خود در تعامل و مشارکت باشند و ارتباط بیش‌تری داشته باشند به‌نحوی که بعد از فراغت از تحصیل و گرفتن مدرک با مراکز شغلی خود غریبه نباشند و هر دو طرف یعنی متخصص تولید شده از دانشگاه و صنعتگر همدیگر را کاملا و با ایمان و اعتقاد قوی قبول داشته باشند. در چنین حالتی می‌توان به چشم‌انداز آینده کشور در توسعه همه جانبه امیدوار بود.

صندوق نیکوکاری دانشگاه تهران،  با حمایت حامیان از جمله دانش آموختگان، کارمندان، اعضای هیئت علمی و سایر دوستداران دانشگاه تهران با نیت کمک به حل مشکلات مالی دانشجویان و دانشگاه، در سال 1395 راه‌اندازی شد و با مدیریت اجرایی بنیاد حامیان دانشگاه تهران در حمایت از دانشگاه تهران می کوشد.

بنیاد حامیان دانشگاه تهران از خیرین نیک اندیش درخواست دارد با توجه به این ایام و لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی، برای پرداخت مبالغ حمایتی خود به صندوق نیکوکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، با مراجعه به بخش حمایت از دانشگاه وبسایت بنیاد حامیان به نشانی https://bonyadut.com/  نسبت به حمایت از آینده سازان کشور و اعتلای علم و دانش، اقدام نمایند.

هـر حمایتـی از طرف شما خیّر نیک اندیش، فـارغ از نـوع و مقـدار آن، الهـام بخـش آغـاز فصلـی جدیـد در آفرینـش آینـده روشـن بـرای جوانـان کشـور عزیزمـان خواهـد بـود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید